Thursday, December 19, 2013

Beyonce Albüm Tanıtımı Yapmadan Rekor Kırdı | Kültür - Sanat I ...


Geçtiğimiz hafta herkesten gizlediği yeni albümünü ve videolarını yayınlayan Beyonce, müzik listelerinin dengesini bozdu. Beyonce, hiçbir tanıtım yapmadan çıkardığı kendi adını taşıyan albümüyle rekor kırdı..


Daha önce bu rekor ‘Red ‘albümüyle ilk haftasında 1.2 milyon kez indirilen Taylor Swift’e aitti.


Görselliğiyle öne çıkan albümde Jay-Z, Justin Timberlake, Frank Ocean, Drake, Pharrell Williams, Timbaland, Michelle Williams ve Kelly Rowland şarkılara eşlik ediyor. Albümdeki ‘Blue’ adlı şarkının videosunda Beyonce’ye kızı Blue Ivy eşlik ediyor.


Beyonce, hiçbir tanıtım yapmadan çıkardığı kendi adını taşıyan albümüyle rekor kırdı.


Apple, Beyonce’nin sürpriz yeni albümü ile 3 günde 828,773 adet satarak iTunes’da en hızlı satan albüm olma rekorunu kırdığını belirtti.Ayrıca albüm, 104 ülkenin iTunes listesinde 1 numaraya yerleşerek eşsiz bir global başarı yakaladı.14 yeni şarkının ve New York, Paris, Sydney, Rio de Janeiro’da çekilen 17 nefes kesen video kaydının yer aldığı albüm Beyonce’nin ilk görsel albümü.


Beyonce yeni albümüne dair “Albümümü daha önce yayınladığım şekilde yayınlamak istemedim. Bundan sıkıldım. Hayranlarımla doğrudan konuşabileceğimi hissettim. Müzik, sanatçı ve hayranların arasında giren birçok şey var. Albümümün yayınlanacağı haberini başkalarının vermesini istemedim, sadece albümüm hazır olduğunda ortaya çıkmak istedim ve bunun benden ve hayranlarımdan öğrenilmesini istedim.” diyor.




Source:


http://www.hayattarzim.com/kultur-sanat/beyonce-album-tanitimi-yapmadan-rekor-kirdi.html






The News from http://throughmichelle.blogspot.com